Premium Beautiful

Thursday 24 April 2014

BVSM PROMOTION: SAVE MORE THAN RM1000!!!

Biovelocity Sleepmate or BVSM mendapat sambutan hangat walaupun baru setahun lebih di pasaran. Alhamdulillah dengan izin Allah telah membantu atasi pelbagai masalah kesihatan seperti migraine, senggugut, strok, lumpuh, jaundice, kencing manis, sakit sendi, dan lain-lain.

BVSM juga sesuai unuk orang yang sihat untuk recharge energy, atasi stress & keletihan. Uniknya pengguna hanya perlu tidur beralaskan BVSM atau berselimutkan BVSM. Utuk migraine, senggugut InsyaAllah membantu. Xpayah makan painkiller dah. =)


Ramai yang pelik macammana pelapik tilam boleh bantu kesihatan dengan tidur jer. Ape yg nak pelik dengan teknologi sekarang. Dulu kita boleh berhubung melalui mail & telefon je. Then dah boleh guna email & sms. Pastu whatsapp, wechat, facebook, twitter, blog, website dll. 

Semua possible kan. Ilmu Allah tu kan luas. Basically BVSM menggunakan tenaga tulen semulajadi daripada matahari.


BVSM kalau dah guna baru u akan agree kesannya. Sebab tu kalau buat demo untuk 1 family, memang dari nak beli 1 terus beli 4-5 terus. Terus ramai pakat2 nak pakai. BVSM ni bukan untuk org yg sakit jer. Untuk org yg sihat pun digalakkan pakai especially yang xcukup tidur, selalu travel or outstation atau surirumah. Jadi surirumah ni sangat mencabar sebab semua urusan rumah diuruskan sendiri. Nak masak, nak makan, jaga anak, membasuh, mencuci, mengemas jangan ingat xpenat. I believe lagi penat dari yg bekerja. Kalau xcaya cuba jadi surirumah sehari. Apa kaitannya dengan BVSM? BVSM ni recharge energy balik semasa anda tidur, melancarkan aliran darah dan mengaktifkan sel-sel badan. So bila bangun anda akan rasa lebih cergas dan lebih sihat.



Bagi yang xcukup tidur or ada masalah insomnia, anda akan dapat tidur yang  berkualiti dengan BVSM umpama anda mempunyai tidur yang cukup.


Ok now nak announce berita gembira kat uolls. Promotion beli 4 unit diskaun RM988 + rebate RM360 yang telah pun berakhir pada 30 April 2014 dilanjutkan semula bermula 1 Jun 2014 atas permintaan yang sangat tinggi. Jimat more than RM1000!!!. Siapa xnak jimat kan. After that xtau entah bila company buat offer macamni lagi. Macam promotion BBPlus buy 3 boxes free 1 box tu dah berakhir 31 Oktober 2013 yang lalu. Sayangkan kalau xgrab.

Kenapa perlu 4 set?
1. Untuk diri sendiri dan pasangan (bagi yang dah berkahwin)
2. Untuk ibu dan ayah
3. Untuk mertua
4. Untuk anak-anak



Ada 1 testimoni ni dari client from #thediamondcircle team bila guna BVSM xpayah dah guna mesin urut yang harga beribu-ribu tu. Jimat elektrik sebab BVSM ni xpayah nak cas elektrik.



Selain untuk guna sendiri, boleh gak generate income daripada BVSM ni. Raya dah nak dekat. Ni la cara nak cari duit raya untuk persediaan di bulan puasa, hari raya dan selepas raya. Selepas raya pun mesti semua nak income gemok sbb ramai yang berhabis semasa raya. Normal la kan bila balik kampung duit minyak tol, duit raya, pakaian raya, juadah raya, open house semuanya guna duit kan. (Pssst:kalau nak jimat minyak boleh guna minyak hitam JTX gold dan JTX Airtracker yer)

Untuk satu set promo BVSM berharga RM4164 pembelian pada bulan Jun 2014, u akan dapat bonus keuntungan sehingga RM1500 pada awal bulan Julai 2014.

Untuk 2 set promo BVSM berharga RM8328 pembelian pada bulan Jun 2014, u akan dapat bonus keuntungan sehingga RM3400 pada awal bulan Julai 2014. Dah macam gaji sebulan kan?

Contact Diana 012-7404740 untuk details yer.

Fo more info about BVSM and testimoni (lumpuh akibat kemalangan, lebih bertenaga, kaki cramp, strok dan period pain) boleh tengok kat entry ni :

http://nordianahassan.blogspot.com/2013/11/biovelocity-sleep-mate-sebagai-ikhtiar.html



Kalau dah terlepas promotion ni pun jangan risau, uolls still berpeluang memiliki BVSM pada harga mampu milik. Hanya serendah RM55 sahaja sebulan. =)

So far ramai yang contact untuk belikan mak ayah mereka. Biasalah umur macam mak ayah kita ni ramai yang menghadapi masalah sakit sendi, sakit lutut, gout, darah tinggi, kencing manis, asthma. Sebab tu ramai prihatin untuk belikan orang tersayang yang telah melahirkan dan membesarkan kita.


No comments:

Post a Comment