Sunday 3 November 2013

Biovelocity Sleep Mate sebagai ikhtiar pelbagai masalah kesihatan

Hai uolls!
Entry kali ini berkenaan dengan Biovelocity Sleep Mate or BVSM. BVSM ini merupakan pelapik tilam yang telah dikaji bertahun2 untuk manfaat kesihatan. Ada x antara uolls or keluarga mempunyai masalah seperti di bawah? 


BVSM merupakan ikhtiar la bagi membantu mengurangkan penyakit2 di bawah dengan hanya TIDUR atas pelapik tilam BVSM ini. Iya ke? Macam xcaya je kan.Mcammana tilam boleh membantu mengatasi pelbagai penyakit tersebut?


boleh baca dengan lebih jelas di bawah..

Antara pengguna BVSM adalah Dato' Fazley Yaakop & Dato' Haron Din.


Dengan izin Allah ada pengguna BVSM yang lumpuh boleh berjalan semula dalam masa yang singkat. Pesakit kanser yang menjalani rawatan kemoterapi menggunakan BVSM untuk mendapatkan semula tenaga dan mengurangkan kesan akibat kemoterapi. Ramai pesakit kanser tak tahan selepas menjalani kemoterapi kerana badan terlalu lemah, demam, muntah dan sebagainya. Now I nak share testimoni pengguna BVSM. 



Credit pic to my leader Norain Mohd Nizar. Ada lagi testimoni BVSM from real people. Most testimonial dari client #thediamondcircle team sendiri.


Lebih bertenaga selepas menggunakan BVSM


Lebih sihat, badan rasa segar, tiada lenguh2 badan dan kaki cramp.


Pesakit strok selepas 2 bulan menggunakan BVSM


Period pain (senggugut) 

BVSM ni boleh digunakan seumur hidup dan senang dibawa kemana untuk travel ke balik kampung ke. Penjagaannya pon mudah. Disarankan pengguna BVSM minum air yang banyak. Ada pengguna mengalami healing crisis di awal penggunaan.Lepas tu ok dah.=)


Kalau ada apa2 nak tanya jangan segan2 contact I ok.

SMS/call/whatsapp: 012-7404740 (Diana)
facebook: Diana Hassan
instagram: dianahassan1211


No comments:

Post a Comment