Saturday 6 August 2016

BENGKEL TDC POWER PART 1



Bengkel TDC Power - Part 1 telah berlangsung pada 30 Julai 2016 yang lalu. Lebih kurang seramai 70 orang usahawan TDC seluruh Malaysia dari Selatan, Utara dan Central telah hadir ke bengkel yang dianjurkankan oleh The Diamond Circle team ini yang bertujuan untuk memantapkan lagi ilmu dan skills perniagaan di kalangan usahawan TDC.

Diana carpool ber6 from JB with Ira, Sis Yana, Jue, Reen and Sis Emmy. Tq to Ira owner kereta sudi tumpangkan we olls. Carpool ni best tau, seronok gi ramai2, dapat jimat & kurangkan carbon emission. Eh gituuu.. kitorang bertolak lebih kurang jam 7.15 am & sampai ke B31 Klang pada jam 10 am lebih kurang. Breakfast dalam kereta jer. Tq sis Yana bawa bekal sandwich sedap. I mmg bawak min kaffe bancuh dlm termos star trek beyond siap2. Hehe.



Cantik kan termos ni? Percuma je tau dengan setiap pembelian Min Kaffe. Tapi limited time je. Nak cecepats contact Diana ya!

Tema bengkel adalah formal dan kami diwajibkan memakai blazer.


Idea ketika seminar.. bolehla pakai ala2 macamni kan.

Pengisian bengkel yang sangat bermakna dengan 4 tajuk menarik bagi memantapkan skill perniagaan dan meningkatkan motivasi kami. Kami berkumpul dengan semangat dan matlamat iaitu ingin memajukan diri, mencapai impian dan qualify 5 star fully sponsored trip to Italy/Umrah ✈️✈️✈ yang baru sahaja diumumkan oleh Sahajidah Hai-O Marketing (SHOM)️. Kami sangat beruntung berada di bawah team The Diamond Circle. Seminar seperti ini diberikan secara PERCUMA. Kalau nak pergi business training biasanya dikenakan yuran yang tinggi .



Slot pertama dengan suntikan semangat dari co-founder of the Diamond Circle Team, CDM Norain Nizar "Siapakah Anda Usahawan TDC". Jelas terpancar aura dan semangat di permulaan bengkel.



Slot kedua dengan tajuk "Bagaimana Menjana Jualan RM10,000 sebulan" dari DSM Azza Amri yang berkongsi rahsia untuk boost sales di social media secara teknikal. Latihan praktikal juga dilakukan untuk meningkatkan keyakinan diri audience dan menunjukkan teknik yang betul ketika melakukan aktiviti perniagaan.

Slot seterusnya  "Bagaimana Mendapatkan Rakan Kongsi" dari DDM Nurul Ain Zulkarnaind.
Ibu muda yang baru sahaja melahirkan cahaya mata pertama berkongsi bagaimana kita bekerja secara berkumpulan lebih efisien berbanding bekerja sendirian.

Bengkel ini umpama sesi PECAH RAHSIA oleh speaker!! Banyak rahsia terbongkar dan ramai yang ingin tahu berniaga cara TDC. Pemimpin tak lokek ilmu, sedia dirujuk dan sentiasa memberikan yang terbaik untuk team.

Bengkel ini juga ada booster untuk Italy/Umrah trip daripada founder The Diamond Circle sendiri, CDM Shaliza Aziz. Turut hadir memberikan semangat motivasi ialah CDM James yang telah bersama2 SHOM selama 24 tahun. 24 tahun bukan waktu yang sekejap untuk membuktikan sebuah company yang kukuh di pasaran. Beratus2 CDM telah lahir dalam SHOM dengan income bulanan 6 angka!


Bergambar bersama CDM Norain Nizar (di tengah) dengan business partner Diana from KL (Sis Nanie kiri sekali), Seremban (Ika kanan sekali) dan JB (Sis Yana sebelah Sis Nanie). Alhamdulillah makin lama team Diana semakin berkembang.

Masa pergi bengkel ni Diana tengok ramai yang dah berubah sampai tak cam. Ada yang makin kurus. Ada yang makin nampak muda. Ada yang nampak makin cantik. Penangan Premium Beautiful lah tu hehe

Okla, kesimpulannya bengkel TDC power part 1 ni sangat best. Antara perkara yang ditekankan:
Teknik berniaga online ✔
Strategi perniagaan berkumpulan✔
Peluang berniaga✔

After this mesti ada part 2 dengan slot yang lebih menarik. Tak sabar!

Jangan tunggu lagi??

Daftar sekarang!!!

Hubungi saya terus untuk menjadi my next protege.


📲0127404740
Nor Diana Hassan
Business Coach

#bengkelTDCpower #tdcpower #thediamondcircle #businesscoach #businessmentor #beyourownboss #entrepreneur #thepremiumbeautifulexpert

No comments:

Post a Comment