Friday 5 August 2016

Betul ke boleh mula berniaga dengan modal hanya RM50?



Saya ada RM50 je..xde modal macammana nak mula buat #bisnes ???

Eh sebab ada RM50 je la yang kena buat #extraincome tu.💰💲

Kalau kita simpan & tengok je duit tu pun takkan beranak pinak pun. Silap² dia buat silap mata bertukar jadi RM10. Isi minyak.RM20. Makan RM10. Singgah kedai RM10. 😅

Kalau nk berniaga ni 1 perkara je kena buang dlm diri.. "TAKUT RUGI".. Bila ada rasa takut sgt tu yg dia xkan jadi apa².. End up  RM50 kita takut rugi pun burn kemana.

Ramai PM  hakak macamana nk mula berniaga. Macammana hakak manage masa.

Jawapan hakak tetap sama....

MULAKAN SAJA!
Takyah tunggu² PANDAI..
Takyah tunggu² EXPERT..
Takyah tunggu² PERFECT..
Takyah tunggu ada MASA..

JUST START!!!!!

Kita bukan tahu rezeki kita macamna. JANGAN COMPARE dgn org lain. Allah dh tentukan siap². Usahakan je. Mana tahu dgn bisnes ni adalah peluang utk kita mengubah nasib diri sendiri & keluarga. WE NEVER KNOW. .

Jangan tolak rezeki u olls.. Ramai mencari peluang.. So jgn dibiar berlalu pergi..

Diana dulu tak tahu pun dengan RM50 boleh buat sales RM20000..

Then berganda jadi RM60000...

Pastu jadi RM180000!!!

Eh tak mustahil rupanya! Bukan setakat RM180000 boleh berganda pulak jadi RM720000 pastu RM2000000 !!! Wow!!

<<BUKAN SKIM CEPAT KAYA>>

Sharing from our dedicated TDC founder CDM Shaliza Aziz , Tadi ada partner share cerita. Kawan dia takut nak jumpa dia sebab kes penipuan yang melibatkan seorang artis ni. Ala yang Projek Highway tu. Btw, tu bukan MLM pun. Tak berdaftar dengan KPDNKK, BNM or mana-mana agensi berwajib. Highway pun tak wujud. Nilai investment pun besar. Orang kita bila tengok artis or nilai besar tu cepat gelap mata.

Ni akak nak cerita sikit. Kami di SHOM bukan company skim cepat kaya. TDC is a team, untuk bantu anda berniaga. Ada yang bermula modal RM50. Itupun kita guide & provide coaching secara percuma di dalam TDC. Kalau nak menipu, apa dapat dengan RM50 itu? Sebab RM50 itu register dengan company. Bukan kami agent2 ini.


Di SHOM kita ada banyak killer product, antaranya kopi femes ni. Dah sampai ke international market. Kopi murah sahaja, tapi dengan strategy yang betul boleh buat income ribuan ringgit. Ni baru contoh 1 product. Banyak lagi product bagus yang sambil kita guna, kita boleh jadikan as income.



Nak tahu cara kami boleh share caranya.

Do contact any of #thediamondcircle partner or myself 0127404740. Dalam keadaan ekonomi sekarang, side income sangat membantu poket kita 😊 Lagipun mudah sangat berniaga dalam kumpulan + gunakan teknik online.

Yang penting bukan skim cepat kaya, bukan pelaburan yang ntah apa2.

PM/WA Diana 0127404740 NOW to start your business!

#onlinebusiness #TheDiamondCircle #beyourownboss #businesswithTDC #businessopportunity #health #beauty #makingmoney

No comments:

Post a Comment