Monday 13 June 2016

Rahsia ramping di hari raya

Hai all!

Salam Ramadan dan selamat berpuasa!
Diam tak diam dah seminggu kita berpuasa. Uolls dah timbang berat baru2 ni? Macammana turun? Tak? Sama jer? Makin naik???? What???

Ermm check balik menu berbuka. Tengok bulan puasa ni macam pesta makanan pulak. Berbuka sakan kurang makan nasi tapi banyak ambil kuih yang manis2. Pastu tak detox. Jangan kata berat jer naik. Cer check bacaan gula dalam darah. Cer check cholestrol. *pitam*


Ermmm xmo macam ni eh. Tak aci!Hehehe
Jangan lupa detox dengan Set Kurus Bajet yer.




Uolls nak tampil cantekk time raya nanti? Nak pakai baju RTW tapi dalam mimpi?

Siapa kata tak boleh? Eh pakailah PB. Dari XXL ke XXS. Silalah percaya. Raya nanti boleh melaram sakan. πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒNah belanja testimoni.

<<Dari XXL ke XXS!!!>>


Mustahil. Mestilah x. Tengok Yana ni boleh uolls pun mesti boleh. Konsisten amalkan Premium Beautiful dan set kurus bajet. Lepastu jangan lupa ikut tips dari PB Experts.

Badan slim & ada shape. Baik untuk kesihatan. Xnak ker? Ada yang kata mmg dah badan besar xboleh kurus. Ada yang kata rangka besar lah.  Err mitos je semua tu. Jangan sayang kat lemak2 tu yer. Kasi bakar okeh.



<< Kisah Baju Raya >>

Ramai ada masalah bila nak pilih baju rayakan? Ada yang pilih untuk beli kain ela dan tempah di tailor. Tapi bila time ambil ukuran badan...tailor komen, "eh tahun lepas ukuran badan kecik sikit. Kenapa tahun ni besar sikit?" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Erkk tak tau nak gelak ke nak nangis T_T

Ada yang pilih untuk beli baju RTW atau baju dah siap jahit. Tapi masalahnya kadang2 ada je bahagian baju yang tak muat. Kain sendatla, bahagian dada sendatla, perut macam pregnant 5 bulan. Nanges lagi. T_T

Pastu salahkan baju tu pulak indah khabar dari rupa. Kalau boleh kita nak cari baju raya yang terletak cantik je pada badan. Haaaa.....kalau itulah masalah kita, WAJIB ALTER badan dengan Premium Beautiful. Badan lebih cepat langsing dan tiada spare part kat badan. Spare part yang tak diingini.

Cer tengok Olyn ni our Ratu Premium Beautiful pakai baju RTW. Cantik jer kan??


Kita dah try baju raya rtw Rozita Che Wan for tesco tuu yang diviralkan indah khabar dari rupa. Kenapa kita rasa cantik jer? Kita pakai saiz XS. Terbeli lah pulak. Sebab en hubby payung 2 pasang terus. Hahaha.



Warna lari sikit sebab lighting kuning dalam fitting room.

Xrugi tau pakai PB. Boleh ke slim time raya nanti? Dah bulan puasa ni. Uolls silalah ambil tau. Immediate shaping tau pakai PB.


Ni pic baru 15 minit pakai PB. Amazingkan?


Ni pic client yang lain baru 1 week pakai PB

Baru guna 1-2 minggu pun dah nampak saiz mengecil. Badan lebih kemas & menarik kan? Konsisten pakai setiap hari, bila tak pakai PB pun badan maintain ada shape.

Yang best PB ni tahan bertahun2 xmcm lingerie biasa.

Ada lifetime warranty lagi. So klu jahitan  tertetas ke cangkuk tercabut ke dpt free of charge service.

Lagi best time puasa kurang rasa letih dan lapar. Boleh cegah gastrik. Pakai korset biasa dapat ke benefits macam ni?

Lagi untung sekarang jimat RM600 untuk 1 set.

Beli 2 set jimat RM1500. Ajak bff sekali pakai sama2. Barulah seronok nak bergambar time raya. Xde part lemak yang perlu disorokkan.

Jangan terlepas #promosirayatdc. Jimat RM600-RM1500 !!!

Pssst...Kita juga boleh dapat peluang pakai Premium Beautiful FREE & dapat BONUS RM 5,000

Haaaa.....nak tau cara macam mana?? Meh kita sembang2 yer.

Contact Diana 0127404740 untuk free fitting and consultation 😘

Get yours now ladies!

Diana 0127404740

No comments:

Post a Comment