Sunday 17 July 2016

Promo Min Kaffe: percuma 2 box min kaffe dan termos star trek beyond

Teaser :)


Assalamualaikum.

Hi all! Masih mood beraya ker?

Ramai yang nak pakai Premium Beautiful corset selepas raya untuk maintain body shape & kawal berat badan. Yelah time raya ni banyak jemputan beraya dan open house kan. Eh wedding invitation pun ada. Hrmmm banyaknya makanan sedap2. Kalau tak kawal makan confirm berat naik 5kg even bukan puasa turun 3kg. Huwaaa nangis ! Haa sebab tu ramai buat keputusan bijak dengan pakai Premium Beautiful. Bila pakai PB ni (baca premium beautiful) memang senang nak kawal makan. Ada yang kata boleh sarung jeans masa zaman anak dara, ada yang seronok perut makin kempis. Yeay!!



Dah pakai PB jangan lupa detox dengan Set Kurus Bajet.

Set Kurus Bajet terdiri daripada Min Kaffe, garlic tablet & BV Alfalfa.

Kelebihan membantu menyingkirkan kolestrol dan lemak dalam badan, mengawal gula dalam darah, meneutralkan asid berlebihan dan memberi tenaga. Supplement yang sesuai utk kesihatan dan kecantikan. Ada yang berpuasa 6? Boleh juga ambil set kurus bajet ketika berpuasa for energy booster supaya kekal cergas melakukan aktiviti harian.

Oh ya jangan lupa Promo Min Kaffe. Alaaa yang keluar iklan kat tv3 tuuuu. Haaa get yours from me ok. Jangan jeles ada yang turun 12kg dengan minum Min Kaffe! seronok kannnn?



Beli 11 box percuma 1 box
Beli 22 box percuma 2 box dan 1 termos star trek beyond limited edition



Memang cantik termosnya!


Ada contest lagi taw. Boleh menang free tiket so uolls yg menang antara terawal tengok movie ni. Excited kan?? Jangan lupa follow FB : Sahajidah Hai-O Marketing Sdn Bhd

Elok sangat for those yang cari peluang ganda income dengan jual min kaffe.

Best tau modal rendah.
Kopi laris & high demand.
Fast return.



Biz partner kita baru join berjaya jual 5 carton dalam masa sebulan sahaja. Selain untung runcit anda juga dapat menikmati bonus bulanan. Makin lama makin tinggi % bonus mengikut jualan terkumpul.

Harga sekotak Min Kaffe RM33 + postage RM6. Now beli 1 box pun ada diskaun (limited time only). Beli 2 box ke atas lagi jimat.

Harga set kurus bajet RM166 + postage RM10 = RM176. Now PROMO RM150 sahaja termasuk pos + free gift!!!!

Contact Diana 0127404740 utk lanjut k

#TheDiamondCircle #dianajual #startrek #coffeesesh #coffeelover

No comments:

Post a Comment