Sunday 13 March 2016

8 healing crisis yang mungkin dialami jika memakai Premium Beautiful

<<Healing crisis/proses pemulihan>>

Di awal kemungkinan uolls akan mengalami tindak balas selepas 24 jam menyarung Premium Beautiful. Tapi berita baik untuk uolls if berlaku healing crisis ini. Haa positif je tau.

Ini kerana, healing crisis disebabkan proses penyahtoksikan dari badan sedang berlaku. Segala penyakit dalam badan you all sedang dikesan dan disingkirkan dari badan. Namun, depends on tahap kesihatan seseorang kerana tidak semua pemakai PB akan merasainya.

Macammana Healing Crisis tu yer?

1. Rasa panas dibahagian perut atau bahagian badan lain

PB kan disuntik dengan Far Infra Red (F.I.R).. FIR ni la yang sedang bertindak balas. Don't worry lah tidak la menyakitkan. Just suam2 kuku gitu jer. You all akan rasa selesa jek. Jika ada yang tidak rasa tidak mengapa.Tidak bermaksud tiada tindak balas. It takes time.

2. Sakit kepala, berdenyut2, rasa pening.

Ini menunjukkan yang you all sering mengalami migrain dan sakit kepala. You all perlu minum air dengan banyak sekurang2nya 3liter. Di awal pemakaian you all mungkin akan merasa sakit kepala atau migrain yang teruk. Ini menunjukkan toksin dari badan sedang dilakukan. Toksin2 ini akan keluar melalui peluh, sistem perkumuhan atau hablur putih. Hablur putih ni you all akan nampak ianya melekat di PB. Itu lah toksin.

3. Buang angin atau sendawa

Untuk pengetahuan you all, salah satu fungsi Premium Beautiful ni juga membuang angin dari dalam badan. Jadi, jika ini berlaku bermaksud badan you all mempunyai banyak angin dan toksin. Kita perlu elakkan dari badan kita dimasuki angin berlebihan. Sebab itu apabila selepas bersalin ibu2 digalakkkan atau diwajibkan memakan makanan panas, memakai stoking, mandi air suam, makan herba dan sebagainya untuk elakkan badan dari bisa2, sengal2 atau sakit2.

4. Sakit tulang belakang atau lenguh2

Biasanya jika ini berlaku menunjukkan you ada sakit tulang belakang , selalu demam atau selalu sakit2 sendi. Semasa pamakaian PB pada 2 minggu pertama akan rasa sedikit sakit. Ini kerana proses menyelaraskan tulang belakang dan posture badan sedang dilakukan.

5. Berat badan menurun

Kebanyakkan pemakai PB akan mengalami penurunan berat badan dalam masa terdekat dan pinggang akan menjadi ramping. Ini menunjukkan berat badan sedia ada tidak sesuai dengan ketinggian. Dan pinggang menjadi ramping kerana PB direka untuk beri instant shape pada pinggang.

6. Payudara rasa sedikit sengal2 atau sakit sikit

Jangan risau. Itu adalah tanda bahawa payudara sedang proses penganjalan, penegangan dan pertumbesaran yang sesuai dengan badan seseorang.

7. Gatal2 pada badan atau bahagian badan lain

Gatal2 ini berlaku kerana toksin dari badan sedang dikeluarkan dalam bentuk peluh. Peluh2 ini adalah berasid. Akan wujud kesan kehitaman pada pinggang. Teruskan pemakaian agar toksin berasid itu dikeluarkan dari badan. Sentiasa cuci PB menggunakan PB Natural Wash dengan bersih selepas setiap kali memakainya.

8. Badan lebih cergas dan aktif

Ini kerana tindakan resonan molekul air dalam badan menjadi lebih aktif selepas memakai Premium Beautiful yang mempunyai F.I.R.

Perkara penting yang perlu dibuat adalah kerapkan MINUM AIR kosong sekurang2nya 3 liter air. Ini membantu proses penyahtoksin dalam badan berlaku dengan lebih efisien.

No comments:

Post a Comment