Monday 9 May 2016

Min Kaffe ke Mineral Coffee?

Min Kaffe (sebut min kef) ini adalah penjenamaan semula nama kopi garam buluh Mineral Coffee yang terkenal tu. Penjenamaan Antarabangsa seperti yang digunakan di Singapura, Indonesia, Brunei dan Thailand.



Don't worry rasa mild yang sama dan khasiat garam buluh yang sama. Nama baru Min Kaffe di pasaran Malaysia bermula pada 1 May 2016.



Kopi ni pH neutral x macam kopi biasa berasid. Sesuai for those yang ada gastrik dan ulser. Yang best takde masalah angin after minum ni pengalaman sendiri.

Garam buluh memang terbukti baik untuk kesihatan. Recommended untuk yang ada masalah kencing manis, darah tinggi, gout, asthma.

Tinggi magnesium dan bantu bagi yang ada masalah low hb ( kurang darah). Ibu hamil, berpantang dan menyusu pun sesuai minum kopi garam buluh ni.

Alhamdulillah, sama naik permintaannya even after rebranding. Buktinya banyak latest testimoni. Meh tengok sikit.


Fungsi detox membantu mengurangkan jerawat dan mencantikkan kulit. Resdung & sembelit berkurang. Best kan minum kopi ni?


Ni mesti korang suka.Turun 4kg dalam masa sebulan!! Wow! Kopi ni tiada gula, low calorie, mengenyangkan dan ada khasiat garam buluh untuk fungsi detox. No wonder membantu dalam penurunan berat badan.


Ramai dah cuba mineral coffee ni jadi milk booster untuk ibu menyusu!



Harga pasaran sekotak RM33/20 sachets. COD area UTM, Skudai, Pulai, BBU, JB. Boleh juga dapatkan from my agents.

Area JB:




Agen di luar JB:

Min Kaffe Sarawak 016 5756339 (Rhine Dee)

Min Kaffe Seremban 012 3246281 (Zulaikha)

Min Kaffe Ipoh 012 5964215 (Aizat)

Min Kaffe KL 012 6320922 (Nanie)




1 comment: